بازیکنان تیم 98 خیلی زود خسته شدند !

بازیکنان تیم 98 خیلی زود خسته شدند !




 

 


بازیکنان تیم 98 خیلی زود خسته شدند !


تاریخ : یکشنبه ،
30 تیر 1392

رئيس فدراسيون فوتبال ايران گفت: بازيکنان 98 نتوانستند خود را آماده نگه دارند و پس از چند دقيقه خسته شدند.


علي کفاشيان در پايان ديدار نمادين منتخب 98 و تيم ملي فوتبال ايران، گفت: اين مراسم به صورت نمادين برگزار شد و قصد داشتيم از بازيکنان تيم ملي و افرادي که در اين مدت زحمت کشيدند و خود را نشان دادند، تقدير و تشکر کنيم.

به گزارش فارس،‌ وي در مورد اينکه ملي‌پوشان از اين مراسم ناراحت بودند و آن را در شأن خود ندانستند، اظهار داشت: به هر حال اين جايزه دست‌گرمي بود و براي آنها جايزه‌هاي ويژه‌اي را در نظر داريم که به آنها تقديم خواهد شد. اين فرصت را غنيمت دانستيم که از بازيکنان تقدير و تشکر و از زحمات آنها قدرداني کنيم.

کفاشيان در مورد عدم حضور محمود احمدي‌نژاد در اين مراسم خاطرنشان کرد: اينطور که به ما اعلام کردند رئيس‌ جمهور با مشکلي روبرو شده و به دليل خستگي در اين مراسم حاضر نشده است.

رئيس فدراسيون در مورد گل‌هاي زيادي که تيم منتخب 98 دريافت کرد، اظهار داشت:‌ به هر حال اين بازيکنان خود را نتوانستند آماده نگه دارند و پس از چند دقيقه خسته شدند و به سختي مي‌دويدند.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل